VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

De e slut på veckan..

Kategori: Vardag

Fredag fredag va de ja.. Vi sitter här med bara ett barn hemma, alltså barnlediga. De andra drog på sitt.. Tur vi fått Thyra så vi inte sitter här helt ensamma och tittar i varsin telefon;-) Vi som handlade hem för pizzakväll och allt.. Honungsmarinerade nektariner med chokladgrädde... Mmmm.. 
 
Beställt ett par Hunter till Filippa precis, hoppas de passar bara. Hon har samma problem som jag, alldeles för stora vadmuskler.. Kanske är som jag trott hela tiden, svaga personer i starkt namn-Hunter och starka personer i hårt namn-Tretorn!! ja mina Tretorn e alldeles kanon, skulle dock vilja ha ett par fodrade.. C ville då inte ha några fula Hunter! Nej hennes "skopunkten"stövlar funka tydligen kanon. :-)
 
 Nu fick jag tag i villiga pizzaätare!! Kanon!! Då ska inte jag sitta här mer utan packa iordning min picknickkorg och dra iväg till Broholm!! Wiii!!! 
 
Ha nu alla en riktigt trevlig fredag!!! 

Kommentarer

  • Cattis säger:

    Samma till dig!
    Njut av lugnet och mys på en massa!

    2012-10-12 | 19:42:02

Kommentera inlägget här: