VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

fredag 12 oktober 2012

Kategori: Vardag

Vilken vecka!! Fort går det oxå!! Dåliga bromsar på det häringa tåget tykcer jag. Känns som jag inte hinner med nåt och bara åker med liksom.. 
 
Har införskaffat mig en klicker och mycket gulligt träningsgodis till hundarna. Nu ska här klickertränas! Har börjat klicka in de båda, Boston förstod rätt snart att de där "klick" är lika med godis. Okej då kör vi:-) Men sen kommer vi till den lilla söta Izii som det tar lite längre tid för.. Men vi får inte ge upp. Hon blir däremot väldigt trött efter bara några minuter och det är ju lite det jag är ute efter. Mentalt trött. 
Ska skriva ned lite vad jag ska fortsätta med sedan när de är "inklickade". Provade hämta boll med Izii men det var lite svårt än för henne. 
 
Stavade med Kicki igår. När jag satt i bilen och väntade på henne tog det emot väldigt mycket.. Hoppades att hon inte skulle dyka upp men det var väl klart hon gjorde ;-)  Vi tog oss runt snabbare än förut, trodde hörnebospåret var kortare än 2,5:an men enligt Tibro kommun så är det längre.. Ja så då är vi ju mycket stolta. Ja jag är det extra då jag trampade snett i måndags på boxen. Vet ju att det är bara att fortsätta belasta foten för att det ska bli bättre. Hänt hela min tonårstid trampade snett var och varannat träningspass på den tiden.. 
 
Idag åker jag ned till torget tänkte jag och köper mig lite höstblommor till mina höstkrukor. Igår plockade vi ju in möbler, krukor och annat somrigt och jag plockade fram som sagt mina höstkrukor. P blev nog lite "men åh vad gör hon nu" men sa inget... :-) 
 
Det verkade stämma att om jag lägger upp sllad fint och inte blandar de så äter barnen det hellre.. :-) Bra där!!
 
Nu ska jag koka gröt till mina tjejer så de kommer igång och äter skolmaten sen för att de är så hungriga;-) 
 
 

Kommentarer

  • U know who säger:

    Smart där!! Med gröten!!
    Helvete vad hungrig jag var nån timma efteråt!! Men fick lydigt vänta till lunch! Vad är det med min kille!
    MATA MIG GOD DAMN!!!!

    Svar: Ja vad är det med den karln!!?? :-)
    LillaLilja

    2012-10-12 | 15:05:08
  • Cattis säger:

    Maj gaadd, vad du ser ung ut på den bilden med Thyra. Som att slängas tillbaks 20 år i tiden. Bra gener där, tjejen!!!!

    Svar: Haha tycker du?:-) Instafilter e bra skit!!
    LillaLilja

    2012-10-12 | 19:44:01
  • Anonym säger:

    Fina ni är!!!

    2012-10-15 | 13:31:21
    Bloggadress: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här: