VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

fredag 5 oktober

Kategori: Vardag

Då var det glada humöret tillbaka och vi är redo för vad fredagen har att erbjuda:-)
Det blir träff med de fagra damerna G och R;-) det blir garanterat trevligt!! <3
Sen ska jag hämta ut ett paket jag inte har en aning om vad det kan innehålla..
Ska betala lite traderavinster oxå.. Lätt att glömma då jag oftast öppnar mailen på telefonen och sen komma ihåg det när jag sitter vid datorn.. Ungefär som när jag får fakturor på mailen.. Ja kanske lika bra att ta tag i det med en gång.. Men sitter så skönt med Thyra i knät.. Nää sitter nog kvar. Vi njuter av tystnaden idag:-) var ju helt galet igår. Jag var verkligen helt slut.. Att en sån liten avvikelse kan rubba allt så.. Att barnen var lediga en dag bara så där.. Ja jag fattar de inte.. Gick ju ut och arggick så det lugnade ned sig lite.. Hade ju en galen hund i kopplet så höll på att bryta ihop på henne.. Får bli en skogsrunda idag tror jag allt.
Nu ska jag nog packa ihop oss tror jag och åka förbi Tage med bullar;-)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Men gud så snygg du var då!!

    2012-10-05 | 14:08:54

Kommentera inlägget här: