VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Fredag kväll

Kategori: Vardag

Vad trött jag har varit den här veckan och just idag känns de som jag verkligen har nåt botten.. Har inte tränat på hela veckan och det där det sitter.. Jag är helt slut efter boxen på måndagar men den ger mig energi för att orka resten av veckan, och det är nåt jag känt av som sagt..
imorgon ska jag ner en snabb sväng till second hand för att se om det finns nåt i maskeradväg, annars blir det de dyra alternativet.. 
 
Idag var vi i Skövde och shoppade lite kläder inför det kommande dopet på söndag. Får bli en sväng imorgon med men alla tre tjejerna har det de behöver. Ja det skulle vara ett par skor till F då som går runt i ett par trasiga converse kopior.. Ser så där ut faktiskt.. 
 
Som sagt jag är dödstrött så det får bli sängen nu alltså.. Natti natti.. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: