VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Jultidningar

Kategori: Vardag

Ja Cassandra hon kämpar med sin försäljning i hela Hörnebo men det går segt.. Ingen som köper sånt längre tro.. Jag tror det mer handlar om att en inte köper av någon de inte känner.. Faktiskt så tror jag att det är den bittra sanningen.. Att samhället ändras så vi inte längre litar på att våra barn är ärliga.. 
Det finns massa fina böcker och bra-att-ha grejer i katalogen för er som vågar och vill köpa något. :-) 
 
 
Ett litet axplockk av vad som finns. Här kan du se hela sortimentet ---> JULTIDNINGSFÖRLAGET
 
Beställ gärna något av Cassandra så blir hon glad:-) 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Stackars Cassandra! Är glad att Wilma inte ens sagt nåt om att hon vill sälja!! jag köper såklart!!! *s*
    Jag har nog redan all skit så hälsa dom att de vore smart att byta lite från år till år!
    Men för barnens skull säkert nåt mer jag kan få plats med här hemma!! Eller så får kära morfar samma sak iår igen *s*

    Svar: Ja jag försökte undvika men det gick inte.. Ja jag köper oxå för barnens skull.. Morfar e tacksam för allt;-)
    LillaLilja

    2012-10-22 | 10:02:02
  • Lina säger:

    Beställ en kom ihåg kalender till oss ;) och så kan ja kolla lite mer ;)

    Svar: Japp<3
    LillaLilja

    2012-10-22 | 10:17:57
  • Lina säger:

    Beställ en kom ihåg kalender till oss ;) och så kan ja kolla lite mer ;)

    2012-10-22 | 10:17:59
  • Elin säger:

    Wilma säljer för 5 året o även trögt i byn, har nog mer å göra m att det är samma böcker år efter år, o att fler köper av barnbarn

    2012-10-22 | 11:43:56

Kommentera inlägget här: