VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

kanelbullens dag

Kategori: Vardag

Ja vad härligt att fira denna dag med lediga ban:-) Får bli att baka mega stora bullar nu på morgonen så de kan äta till frukost sen. 
Igår skulle F på bio med några vänner men den blev tydligen inställd.. Så det var bara för P att åka in och hämta dem tidigare.. Sen drog de iväg till någon kompis och var inte hemma förän halv ett eller nåt.. Ja så nu har jag fått uppleva min första "vänta-uppe-på-tonåring-natt".. Men jag somna vid elva och såg smsen hon hade skickat imorse.. "Kommer lite senare" "Sover över""Kommer hem" Ja så det var inte så farligt ;-) 
 
Kollat runt på en söt badbyxa till Thyra som hon ska ha på sin simträning :-) Får vänta lite då jag har en svag aning av att det var med en sådan bland kläderna jag köpte, dock storlek 74 tror jag men kan ju alltid kolla.. Jag är så ekonomisk ;-) 
 
Blir ju alltid så att när en kollar runt lite så hamnar en i nån blogg och sen hittar en nåt spännande där osv.. Ja och varför skulle det vara annorlunda idag tro.. Så beställt är: 
 
 
Pluring - disktrasehållare
pip för PETflaskor
 
Det var gratis inslagning också, så klart jag valde de :-) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: