VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

lördag

Kategori: Vardag

Skönt att börja dagen lite irriterat när det är lördag och allt.
Skönt att jag är själv ikväll och kan göra vad jag vill..
Skönt att det släpper bara en skriver om det...
Skönt att det bara försvann...

Ska nog åka ner till second hand och kolla om det finns några servettringar. Nästa dukning ska jag ha det hade jag tänkt. :-)
Jag är dagledig och klättrar på väggarna om jag inte får ha nåt att göra.. och då menar jag inte tvätta, städa, plocka och laga mat.. Det gör jag fast jag jobbar. Åh jag längtar tillbaka till jobbet.. Inte själva jobbet men att åka iväg till jobbet!! Alla andra verkar trivas med att jag är hemma utom jag själv.. Ska det vara så? Börjar bli rastlös ut i fingerspetsarna.. Till och med målat naglarna röda... Nej jag får nog ta och baka nåt, det här går ju inte.. Blir som sagt knäpp, så jag tror att om en på nåt vis är psykisk instabil så blir en inte bättre av att gå hemma och bara va.. Sysselsättning av något slag, är a och o. Så nu ska jag sysselsätta mig!!

Kommentarer

  • Gunilla i köket... säger:

    Know the feeling!!! Gud vad jag har varit galen många gggr för jag e så mkt ledig!!! Det är inte hälsosamt...men tänk det är inte länge till du ska börja jobba igen faktiskt!!! Om du undrar över mina olika nick är det för att datorn vägrar liksom komma ihåg mig, extremt irriterande!! Å såklart alla andra tycker det e smidigt när du e hemma..grr!!!

    Svar: Lugnt vet på texten vem det är när de står anonym. Så de kan du inte va för mig:-) anonym alltså;-)
    LillaLilja

    2012-10-06 | 13:00:40
  • Anonym säger:

    Håller med!

    2012-10-07 | 22:44:55
    Bloggadress: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här: