VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

måndag 1 oktober 2012

Kategori: Vardag

Kunde inte somna om när Thyra hade ätit så sätte mig vid datorn och började planera för hennes dop. Inbjudningslistan är nästan klar och ligger på strax över 60 personer än så länge.. Japp det blir att baka de :-) 
 
Vad mörkt det är ute än.. Klockan är 06.45... Nu kommer det.. Mörkret... Det är nu en ska kolla vart en vill ha lampor i trädgården..
 
 
Idag ska jag och Thyra plocka löv som jag och C ska dekorera med. Det kommer bli lite hjärtan till dörrarna bland annat:-) Mer ljushållare a´la äpplen och kanske ta svängen genom skogen och hämta hem lite mossa.. Ja vi får se vad det blir. Hinner kanske inte göra så mycket idag då både jag och C har träning ;-) 
 
Nu börjar det sakta ljusna så jag får nog väcka C och sparka igång den här veckan. :-) 
 

Kommentarer

  • Gunilla i soffan säger:

    60????
    Du är galen kvinna!!! Tror inte ens jag känner så många *s*
    Hojta om du vill ha bakhjälp *s*

    Svar: Haha men över 60 personer känner dig;-) Tackar juh inte nej till bakhjälp precis:-)
    LillaLilja

    2012-10-01 | 21:41:21
  • Sarah säger:

    Jag hjälper också till om du behöver ngn hjälp:)

    Svar: Vad gulligt! Då behöver jag ju inte känna någon stress över det:-)
    LillaLilja

    2012-10-01 | 22:41:03

Kommentera inlägget här: