VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

måndag

Kategori: Vardag

Ny vecka ny tag!! Idag ska jag åka ut till Kateryd en sväng och hjälpa till med katten Mulle. Han har tydligen öronskabb så då får apoteket Malin komma med lite grejer så ska det snart vara ett minne blott. 
Inatt har jag gjort klart sovrummet.. Drömt alltså :-) Så nu vet jag hur jag vill ha det så då är det bara att köra igång!! Nej det är ett golv och lite till väggarna sen är jag nöjd. Ett tag iaf ;-) Vi har ju som sagt T´s rum som ska renoveras fortfarande.. Kommer liksom aldrig igång.. Men å andra sidan har vi ju inte bråttom.. Hon är bara två och en halv månad och än så är hon inte i behov att ett eget krypin. 
 
Igår var en härlig höstdag, solen sken och värmde skönt. Jag plockade lite i trädgården.. Det börjar väl bli dags att ställa in möbler och dylikt men då blir det så uppenbart på något sätt.. Att nu är sommaren över.. 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Gunilla säger:

    Nudå!! Sparas jag nu tro??!!
    Well. du vet sommaren är över sedan lääääänge min vän! Ett minne blott å kommer inte än på väldigt länge!
    Så in med möblerna du!!!
    Snön kan komma snart!!

    Svar: Nä nu får du allt lugna dig lite.. Snö?!? Fy vad ledsamt....
    LillaLilja

    2012-10-08 | 08:07:17
    Bloggadress: http://alltdetdrviktigaochenmassaannatskrp.blogspot.se/
  • Cattis säger:

    Håller med...det blir så uppenbart när sommarmöblerna åker in i förrådet. Vi väntar nog oxå lite till. Är ju så fina dagar titt som tätt och man är en hel del ute i trädgården. Då kan de gärna få stå kvar och se lite snyggt ut.
    Kram

    Svar: Låter som en utmärkt idé :-)
    LillaLilja

    2012-10-08 | 15:14:31

Kommentera inlägget här: