VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

onsdag 24 oktober 2012

Kategori: Vardag

Tisdagen bara försvann.. Poff!! Så var den över.. Började dagen med en tokpromenad i skogen. Ja Izii bara sprang iväg som rena rama idioten och skällde på.. ja på sig själv tror ja. kanske tyckte att det gick för sakta eller nåt.. Vad vet jag.. Såna dagar är det bara skönt att komma tillbaka till bilen och stänga in henne i buren...
Väl hemma så var hon lugn som en filbunke.. (Va väl helt slut de e klart) Med andra ord skötte de sig exemplariskt vid finbesöket:-)
Sen drog vi iväg till syrran och Alfons och fika lite, Alfons tog med sig tjejerna ut i stallet och borsta hästar och hade sig:-)

På fredag blir det utgång med tjejerna! Bordet är bokat så det är bara att snoffsa till sig lite för en helkväll/halvkväll med glada positiva och spontana töser :-) Ser jag verkligen fram emot!!

Ja nu ska jag försöka få ut de sista dopinbjudningarna. Planeringen för fikat är nog klart, bara att börja baka;-) Tur farmor gillar att baka:-)

Nu är det dags att ta tag i dagen då jag ska infinna mig på Syster Yster klockan tio. Ja jag vet att det heter Brödboden men det låter så tråkigt.. "Ska vi ta frukost på Brödboden?" Nej en fika på Syster Yster låter mycket trevligare;-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: