VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Onsdag 3 oktober 2012

Kategori: Vardag

Åh idag är vi lite sena så kort och raskt inlägg blir det så här på morgonkvisten. Onsdag och dags för stavning i eftermiddag. Sarah kommer på förmiddagen och delar en amerikansk äppelpaj med mig :-)
Igår rensade jag, förhoppningsvis sista gången för i år, växthuset. Har fortfarande tomater kvar i växthuset trots att jag tog in ett gäng igår.

Ja och nu är babysimmet betalt och vi är redo, bara badbyxan som ska inhandlas ;-) Hade valt så bra tid såg jag.. måndagar klockan 15.00 för vi har inget annat på just måndagar ;-) Ja lika bra att trycka ihop allt första dan så har vi mer utrymme resten av veckan... Smart där Malin!!

Oops dags att få till lite frukost om de inte har gjort den själva.. Men tända lite ljus får jag allt göra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: