VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Onsdag 31 oktober 2012

Kategori: Vardag

"Kämpat med min dotters vikt i fyra år" Lite smått irriterad blev jag allt när pappan sitter i tv4 nyhetsmorgon och berättar om detta men själv är oerhört överviktig enligt mig... Det måste ju börja hos oss föräldrar eller? Är jag ute och cyklar fullkomligt nu? Jag måste äta rätt och röra på mig för att mina barn ska göra likadant. Handlar det inte om att skapa en livstil där nyttig mat och motion är en stor del utav den? Ja jag blev som sagt upprörd över hur han kan med att sitta där och säga att "hon gillade sötsaker för mycket och vi var väl lite snälla" Hallå!! Ingen som reagerar och undrar hur han tänkte där... Nej tydligen bara jag...
Va bara tvungen att skriva av mig detta.. :-) 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: