VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

onsdag morgon

Kategori: Vardag

Ja nu kunde jag ju inte sova mer då.. Har alldeles för mycket att göra just nu kände jag och en väckarklocka som ringer oavbrutet utan att någon går upp... 
 
Håller justnu på med ettiketter till C´s halloween party parallellt med skrivandet här :-) Gillar att göra flera saker samtidigt ju!
Får bli svart/vita då vi inte har haft färgpatron i skrivaren på typ ett år lr nåt.. Blir liksom aldrig av att köpa det heller. Bara när en sitter så här som en saknar det och tänker "idag SKA jag köpa det" Joo.. troligt.. 
 
 
Cassandra dukade och dukade som sagt igår. Bara jag som ska finjustera idag med duk och lite ljus. 
 
Denna bild är från i lördags hemma hos Högberg. T fick provsmaka gurka och tyckte det var toppen:-) 
 
 
Börjat provbaka inför dopet..
Så igår fick testpanelen provsmaka. Var lite delade meningar ang. fyllningen men att det var glutenfritt den ena var det då ingen som märkte;-) 
 
 
Thyra efter en hård förmiddag inom vården. Slappar framför tvn med en majskrok. 
 
Nu har jag hittat så mycket saker jag vill ha så det är dags att skriva önskelista till tomten:-)
Ett exempel är dessa kaffekoppar:
 
Nu har jag gjort klart ettiketterna så dags att surfa runt och kolla idéer på vad vi mer kan hitta på tills i kväll;-)
 
Kryper ned brevid T en stund innan klockan ringer.. Om så där 15 minuter:-) Jaja powernapmys typ blir de.
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Kul med halloween fest :)

    Svar: Ja det blev riktigt lyckat:-)
    LillaLilja

    2012-10-31 | 08:19:02
    Bloggadress: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här: