VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

söndag kväll

Kategori: Vardag


Solsidan är väl ändå höjdpunkten en söndag?!? Perfekt avslut på denna "slappvecka". Längtar verkligen till boxen imorgon, ska ta i ordentligt så jag kryper ut.. Brukar jag ju iofs göra ändå men.. ;-) Sen tänker jag nog stava iväg tå gånger denna vecka.. Blir så taggad att jag nästan känner för att springa ut nu och ta en sväng.. De ni!! 
 
Nu är min bebis jätte jätte jätte trött.. Bäst att få henne att somna så hon är pigg och allert till babysimmet imorgon.. Förresten så var det provsmakning igår för Thyra:-) haha tyckte väl det var så där.. 
 
 
Jag och Filippa smygfotar oss i kyrkan:-)
Dessa minisar ska jag hitta något fint att plantera dem i imorgon tänkte jag..
 
Våran "fruktskål" med intensivbalsam för färgat hår från DOVE. Luktar gudomligt gott!!
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Träna ja, fan jag som var såååå duktig får ju inget gjort!
    Skärpning!!! Å håller med det luktar gudomligt å gud vad mitt hår glänser redan!!
    Vilda undrar...."Varför ser Thyra ut sådär?"

    Svar: Åh söta Vilda!!:-) ja det får allt bli skärpning!!
    LillaLilja

    2012-10-22 | 10:05:32

Kommentera inlägget här: