VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

tisdag

Kategori: Vardag

Blir bara lite irriterad när internet ligger nere så fort jag sätter mig vid datorn.. Men bara lite.. Ja jag vet att jag alltid säger: ska en ljuga så se till att de går ihop och gör de med klass! Ja.. typ så.. Får blogga från mobilen som jag verkligen gillar... not!! 
 
Idag har jag och Thyra varit på jobbet en sväng. Trevligt! Längtade tillbaka litegrann faktiskt.. ;-) Men snart är jag tillbaka så då slipper ja längta. 
 Hjälpt Cassandra idag med planering inför hennes halloweenmiddag. Hon är så duktig på att hitta på att jag ett tag höll på att slita av mig håret.. Tillslut sa hon godnatt och jag fick en lugn stund;-) Imorgon blir det att köpa godis.. Vågar inte göra som han på icareklamen.. fy vad osmart alltså.. 
Jag håller tummarna för att internet vill fungera imorgon så jag slipper detta och kan bidra med lite bilder. Nu är det natti natti som gäller!! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: