VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

torsdag

Kategori: Vardag

Trött va bara förnamnet idag alltså.. Kunde ju legat kvar men så kommer Filippa och frågar om jag kan köra henne till skolan... Aaa.. säger jag i hopp om att den brevid ska säga "det kan jag göra, ligg kvar du". Det gjorde han inte... Har förresten inte slaghit upp sina blå än, fast jag lagt en jollrande bebis brevid... Han kanske också är lite trött.. 
 
Torsdag... Idag kommer Cicci!!! Roligt!! Va ett tag sen vi sågs, blir liksom inte av när jag inte jobbar typ.. Blir det lite fika och så:-) Just de min syster var ju här igår och drack upp allt kaffe!! Måste åka och köpa mer alltså.. Men åhh vad jobbigt.. Jag kunde ju tänkt på det när jag ändå var iväg ju. Va klumpigt!! 
Åh idag har jag betalat överraskningen till min syster eller födelsedagspresent är det ju fast en väldigt sen sådan, så jag hoppas den kommer snabbt:-) Älskar att ge bort saker!! Håller tummarna för att de blir rätt och passar bara. Så jag inte blivit lurad.. Ja som sagt håller tummarna för att det inte e så:-) 
 
Lite grejer till alfons har det ju blivit också, vi är ju trots allt faddrar åt pojken och vem jan motstå en 4årings "den vill jag ha" Nej just de!! Men att köpa saker till killar är ju inte så svårt eller så är det svårt.. Urvalet är ju grymt begränsat om en tittar på vad det finns till tjejer.. Det finns jeans, skjortor, tröjor och enstaka byxor.. Smidigt tycker ja:-) 
 
Nu får jag palla mig iväg tror jag om jag ska handla lite också.. SmartMalin here i come!! 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Dåligt nyfiken jag blev nu då!!! ;) spännande!

    2012-10-25 | 13:30:42

Kommentera inlägget här: