VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Babysim

Kategori: Vardag

Ja nu har jag bokat babysim för Thyra. Mina andra tjejer har gjort de och då ska också T göra det :-) det blev Arena, dyrare än Karlsborg men kände att jag hellre åker till Skövde än Karlsborg. Kan en ju göra mer än bara bada och hem. Haha vad tänkte jag på nu, shopping, ja faktiskt Tage :-) Två flugor i en smäll!! Veckohandling kanske.. Så vecka 42 drar vi igång, då är T exakt 3 månader. Lite tråkigt är det dock att inte pappa kan vara med då tiderna var så dumma.. Fast han kan ju faktiskt ta ut pappaledigt :-) Så bra när en har möjlighet att ta ut dubbeldagar ju!!

Kommentarer

  • Gunilla säger:

    Men åhh..ska ni va såna där gulliga å kära föräldrar som ler fint å skryter om hur duktigt erat barn är!! Bättre gubben jobbar good damn så kan du shoppa mera *s*

    Svar: De e ju konstigt att du ska kommentera de! Jag hade tänkt att pappa badar och jag fikar!! Fast det lät så bra.. Åhh..
    LillaLilja

    2012-09-17 | 13:25:55

Kommentera inlägget här: