VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

blä

Kategori: Vardag

Shit!! Vilket dåligt humör jag va på förut innan jag fick mat. Tagit på mig alldeles för varma stövlar och tröja, som jag dessutom egentligen inte gillar. Har inte spenderarbyxorna på mig heller!! Kunde lika gärna vart hemma.. 
Blev ju inte bättre när jag träffade på Skövdes jobbigaste butiksbiträde på Cervera. Mådde illa till slut och var inte ett skit sugen på att köpa en sprits i silikon längre. Gan rent av tjata sönder den.. Men jag höll minen och tackade för hjälpen, då kan han med att säga: "ja det hade vart lättare om du hade frågat efter rätt grej.. MEN NI HADE DEN JU INTE ENS SÅ VAD SPELAR DE FÖR ROLL??!! Karlj*vel!! han frågade om jag skulle ha en sprits till kakor.. ja säger ja.. fast ja mena ju inte en kaksprits.. ho tydligen så de blev typ mitt fel att de inte hade de jag sökte.. Han tjatade bort mitt humör och här sitter jag nu utan att shoppat nåt!! De e hans fel!! 
 
Åkte tilll ica och hämtade ut paket istället.. 
 
Nej dags att sätta fart e ju chafför ikväll ;-) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: