VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Bloggdesign

Kategori: Vardag

Ja det är vad jag ägnat mig åt denna morgon som snart går in och blir förmiddag. Bara en bild på rätt plats är som en hel vetenskap och när en kommer på hur en ska göra så lägger datorn ner... Med andra ord så har jag tålamodsterapi här framför datorn denna underbara fredag. Ont i halsen börjar jag få fast det är kanske inte så konstigt när resten av familjen är förkylda. 
 
Idag läste jag SLA så här: tryck, tryck, tryck osv... Alltså bläddra utan att läsa... Vad trött jag blir på den tidningen.. Så tråkig.. och trött på mig själv när jag bara kollar dödsannonserna, då är det illa. Kanske ska läsa hela tidningen ändå, kanske missar nåt... Horoskopet missa jag ju.. Tänk om... 
 
Idag blir det lugnt känner jag, alla barn är hemma och sjuka, jag är irriterad efter suttit och slaget koder hej vilt, hundarna glada att få ligga i sängen utan överkast och solen skiner..
Tänk vad många gånger jag skriver det... Måste va för att solen skiner på mig från fönstret i datarummet när den är framme. När jag bloggar från laptopen i soffan skriver jag aldrig om det... Bara så där som vanligt dyker det upp när jag sitter och skriver och tänker att nu får jag inte glömma att skriva om det, det och det... och så glömmer jag..
 
Skulle lägga in instagram på bloggen tänkte jag men fy vad det blev konstigt.. nej det får va, jag lägger ut bilderna istället och sen lägger en länk till Instagrid.me istället. Får alla göra som de vill och ni med Instagram kan ju följa mig där :-) @malinlilja67 
 
Klicka på loggan till höger så kommer du till mitt galleri. Instagrid
 
 
 
 
  
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: