VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

De va de värsta!

Kategori: Vardag

Ja fy fasiken vilket pass! och då mjukstarta cicci tydligen... Ja de e helt sjukt men nu känns de ju faktiskt rätt bra. Mina magmuskler va ju helt väck känns sim ett story hål typ ;-) men måste säga att jag hade verkligen skit kul! Så nästa måndag kör vi igen. Nu sitter jag i soffan.. helt slut.. hur ska jag orka gå upp för trappan tro.. med Thyra på armen oxå.. får sova i soffan tror ja. 
Nu är det nyheter och de är tydligen fria nu i Etiopien pga nått nyår.. Men va?? E de konstigt att de e krig i världen.. bli benådad på nyår.. Nu ber de om ursäkt åh vad bra. 
 
Jag hoppas kunna blogga från datorn imorgon.. Kanske till lite musik kanske.. P kanske lyckas fixa både och... :-) shit e så trött!!! får bli snutta kudde snart.. Ska ta kort på mitt väggord jag har på spegeln till Gunilla :-) Hennes underbart crazy and wild till dotter.. Vilda!! 
Ingen fattar nåy.. inte ja heller.. Ses imorgon!! 
 
tjingeling!! 

Kommentarer

  • Cattis säger:

    Härlig blogg du har! Lagt in i favoriter.
    Försökt kolla runt efter din mailadress för att skicka en inbjudan till min (låsta) blogg, men hittar ej.
    Antingen skriver du här eller på Instagram om du vill in o kika =) Jag skickar då en inbjudan som du får klicka dig in via.

    Svar: Tackar!!:-)Ja men skicka gärna en inbjudan :-) [email protected]
    LillaLilja

    2012-09-11 | 10:51:16

Kommentera inlägget här: