VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Emma

Kategori: Vardag

Japp då drar vi iväg en sväng till våran fina Emma som köpt hus på landet!! :-) walk in closet tydligen... Nice!!
Hämta upp ankan, förbi förr och nu och sen vidare för att köpa mycket fikabröd.. Gillar att fika faktiskt :-) nu passar inte min figur riktigt ihop med fika men får boxas desto mer så kanske det måttar jämt..

Kommer väl tillbaka senare, nu måste jag äta frukost.. T sover än så hon får vara hemma med pappa idag... ankan hota mig att hon var tvungen att följa med men ja får ta straffet.. Ajajaaja..



Kommentarer

  • Gunilla säger:

    Ankan är galen å straffet lär inte bli roligt alls!!
    Fika är gött jag ska strax fika jag oxå och vet du alla har kropp för att fika!!!!

    Svar: Haha, hon glömde bort att straffa mig :-)
    LillaLilja

    2012-09-25 | 09:40:50

Kommentera inlägget här: