VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

fredag 14 september 2012

Kategori: Vardag

God morgon! Vaknar upp till en grå och blåsig fredag och jag som var så sugen på att gå i skogen. Ja det får bli vinterjacka och mössa idag. 
 
Min underbara älskling har redan beställt grus som kommer på förmiddagen idag :-) Jag bara älskar när han gör så.. Låter det hända med en gång och inte vänta!! :-) 
Tror jag bestämt hur jag vill ha det på framsidan... Nu la internet ned igen, tänkte annars lägga in en bild på ett träd jag vill ha men det får va då.. Snart säkrare att blogga från mobilen ju... *irriterad* 
Nu så:
 
 
Nåt sånt här hade jag tänkt mig men är inte helt hundra än, de är så fina men gör sig kanske inte riktigt som det ska där jag tänkt mig.. Ja jag får suga på den lite.. Nu behöver jag sätta fart så dagen inte rusar iväg för mig ;-) 
 
 

Kommentarer

  • Gunilla säger:

    Jättefint! Du är en inspirationskälla för mig så kan hända jag kommer göra min trädgård fin nästa år! Fast den var fin å peter tog bort allt ;-/ Men jag får väl plantera nytt!!
    Allt utom äppelträd vill jag ha!!
    Ses vi ikväll? Min mobil vill inte starta riktigt men den behöver nog bara vila lite så e den snart på g igen!!! *s*

    Svar: vad gullig du e:-) jag håller det lite öppet tjejerna hade oxå massa planer så får se om de synkar..
    LillaLilja

    2012-09-14 | 11:27:55
  • Gunilla säger:

    ;-D Gört, du kikar förbi om du hinner!!

    2012-09-14 | 13:50:23

Kommentera inlägget här: