VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Fredag 28 september 2012

Kategori: Vardag

Så då har jag gjort Tibro en fredag då... Puh säger jag bara.. Det var lugnt fram till elva sen rusa de på bara... Ja jag har iaf handlat mat och ingredienserna för morgondagens räkfrossa. Ska bli skönt att umgås och äta gott.. Har gjort en meny där jag inte ska behöva stressa så innan de kommer.. Alltså färskt, kylt och i ugn om ni förstår vad jag menar ;-) Fick hjälp med lite vin på systembolaget, hade ju redan lista på viner men han var så villig att rekommendera så då fick han väl göra de :-)
Kunde inte låta bli så det fick slinka med en Amarula också. Ska jag servera till efterdrycken som jag så käckt har lagt till på min meny;-) Ja bara till Susanne som inte kör men jag ska nog unna mig en liten en också. Måste ju göra henne sällskap;-) 
 
 
Nu stämmer ju inte vinerna ser jag.. Då får jag ändra de:-) Gör om gör rätt!! 
 
Nej en liten vila var det ju jag skulle ta men ser att de är dags iväg igen. Filippa ska till Sarah och klippa sig och då tänkte jag svänga förbi där också. Ikväll hoppas jag vi kan få va med och provelda;-) kanske få nåt gott att äta... ;-)

Kommentarer

  • Gunilla från mobilen i soffan...(inte hörnet) säger:

    Men kvinna du är så ambisiös...ja jag kan inte ens stava till det men du fattar!!!

    Svar: Jaja.. :-) tycker en det är roligt så kan en göra vad som helst:-)
    LillaLilja

    2012-09-28 | 16:51:24

Kommentera inlägget här: