VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

fredag 7 september 2012

Kategori: Vardag

Städning på schemat är väl så tråkigt men jag mår så oerhört bra när det är färdigt. Bäst mår jag om någon annan städar och gör det som det ska göras.. Nån som känner igen sig... :-) 
Det ska göras på mitt sätt annars kan det vara... Tur att jag godkänner P som städare men inte som tvättare.. Blir tokig, röra till det på det viset.... Hmm.. 
 
Sen kommer jag alltid till den där berömda soffan.. Då jag inte har några problem med att göra mig av med alla djur och ibland barn.. Nu har inte jag stora flottiga fläckar i vissa hörn efter smörpopcorn och dylikt utan mest vita som irriterande hår.. Kommer väl bli pikkastningstavla bland djurfanatikerna men alltså f*n många gånger jag har funderat på om det är värt de... 
Att ha hundarna i soffan alltså.. 
 
 

Kommentarer

  • Gunilla säger:

    Know the feeling, min skithund ligger här bredvid mig just nu hon!!! Fast föredrar hundhåret gentemot spermafläckarna(det är inte sant men det låter bra)

    Svar: Men åhh lät bra :-) Så typiskt du alltså!! Finns rätt många fläckar jag hellre tar hundhåren för ;-)
    LillaLilja

    2012-09-07 | 15:54:25

Kommentera inlägget här: