VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Gammal vänskap och god natt

Kategori: Vardag

Åh vilken trevlig kväll det varit. Har inte hunnit med telefonen nåt. Fick besök och vi drog till Rankås, där vi mötte upp Kicki för en snabb stavning. Det gick fint trots cykeltävlingen :-) Sen hade jag lovat pizza till barnen så hämtade Thyra hos farmor, förbi TBG och hem. Sen blev det kaffe och några timmars prat som förr i tiden:-) fast idag har vi fimpat :-) 
 
Nu sitter jag i sängen och känner mig pigg fast jag är trött på nåt sätt.. Vet att det är en fördel att lägga mig ned och försöka sova då T förmodligen kommer vakna och vilja ha mat inatt.. Ja de e ju en dag imorgon med. 
 
Imorgon e de fredag redan och ja börjar känna mig stressad fast jag inte behöver.. Har hoppat operation klubbpinnar, tar grillpinnar istället och hoppar glasstårtan och gör en enkel fruktsallad istället.. Det är nåt jag glömt men kan inte komma på vad.. Sover på saken tror ja.. Natti natti 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: