VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Höstfest i Tibro

Kategori: Vardag

Ja idag har vi höstfest och jag har inte hunnit med att fixa äppelpajen.. Men nästa år ska jag banne mig vara med.. Måste ju ha ett år på mig för att finlira ordentligt på den. Snygg ska den vara också tycker jag. Som denna äppelpaj med mandelmassa.. Mmmm.. undra om en får provsmaka paj på torget idag..  
 

Bilden är länkad till receptet.
 
Vi skulle åkt till Göteborg idag på mässa men känner oss lite krassliga medont i halsen och lillan med snuva å det får bli Tibro idag. Det är ju ett riktigt uteväder också så det hade inte varit roligt att gå inne på Svenska mässan idag... Eller? 
 
Igår åkte de stora tjejerna till sina pappor och P på innebandy. Kvar blev jag och Thyra själva så vi tog bilen och finåkte lite. Stannade på en spontankaffe hos Ivarsson sen svängen över Hedvigsnäs.. Drömde mig bort lite.. Bo på landet.. Så fint hus till salu där just nu.. Ja sen hem och åt räksmärgås för att sedan spela kort med pappa och Katrin.
Hämtade ut lite paket också :-) Min jacka, kläder till F och lite smycken.
 
 
 Ja och sen en STOR påse med favoritgodiset:-)
 


 
Satt rätt länge igår med min bloggdesign och då hittade jag en sån fin bild på min syster, länkar bilden till hennes blogg. 
 


En höstbild får avsluta detta inlägg
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • L säger:

    Gullig du är... ;) saknar er...

    2012-09-08 | 11:24:59

Kommentera inlägget här: