VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Höstmodet i färg

Kategori: Kläder/smycken

Höstmodet pratade de om på nyhetsmorgon idag, missade du det så kan du se det här. Jide ska ju alltid tjata och klanta till det så jag kollade runt lite och hittade en fin palett för höstens färger. 
 
Ja vinrött var helt okej i höst och jag gillar verkligen vinrött:-) Angora och läder var några material som också var  ok, men nej tack.. Angora är alldeles för varmt för min smak, hur kallt det än är.. Usch!! Annars kan du använda mycket av sommargarderoben om du nu följde sommarmodet ;-) 
Som hemmafru och en av Tibros "hollywood"fruar så måste jag hålla koll :-) 
 
Tittade på Karate Kid förut (försökte skriva om det i förra inlägget men mobilbloggade och ja det gick tyvärr inte) men vilken bra film!! Så välgjord och genomtänkt.. Inte undra på att en annan blev så klok när en kollade på dessa filmer som yngre.. 
 
Nu ska jag måla naglarna framför TVn med Fredrik och Filip min små darlingar:-) 
 
Sov så gott nu alla som ska sova.. Ni andra får ha en härlig natt.. 

Kommentarer

  • Gunilla säger:

    Tack söta du som hjälper mig hålla koll! Tur jag har en egen fashion...ja nåt!

    2012-09-13 | 15:36:01

Kommentera inlägget här: