VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

lördag 22 september 2012

Kategori: Vardag

Då var lördagsbadet avklarat för denna vecka. Skönt och en får vissla så folk känner igen en.. ;-)
Izii springer och tittar på mig och undrar när ska vi gå ut? Denna rutinhund... Allt måste vara likdant dag ut och dag in annars blir det jobbigt.. Jag är tvärtom... Märker jag ett mönster och att jag "fastnat i rondellen" måste jag ändra..  Gillar inte rutiner trots att de är oerhört bra att ha. Gillar däremot struktur, koll på läget och listor. :-) Gör listor i huvudet hela tiden.. I duschen listade jag städ av badrum förut.
  1. Skura badkaret
  2. Putsa spegel
  3. Torka och skura handfat och toalett
  4. Rensa bland lotioner och dylikt
  5. Dammsuga och torka golvet
  6. Be Peter lägga klet i taket så jag slipper se det svarta 
  7. Sänka ned duschdraperiet 
Så där gör jag hela dagarna.. Listor på allt.. Kommer dock inte ihåg dem så ofta men viktiga listor skriver jag ned. Bästa listorna blir dock till när jag ligger och ska sova.. bra med papper och penna vid sängen kan jag säga.. Har aldrig det tyvärr så ibland eller som inatt listade jag så bra utan att kunna skriva ned det så jag var rädd för att somna och glömma bort.. 
Jag somnade.. och glömde bort.. :-) Shit happens all the time just get use to it, raise you up and walk away. Shit alwalys smell like hell.. Haha!! Så j*la poetisk!! "De bara kom" :-)
 
Bondens marknad idag i Karlsborg som jag tänkte åka på. Känner inte för att gå ut ens egentligen men det måste finnas nåt där jag kan köpa.. ;-) 
 
Frukost nu tror för åt så mycket mat igår så nu är jag hungrig igen... 
 
Håller på att lägga in lite recept här också men det tar tid.. Så mycket annat som ska göras också.. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: