VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

måndag 17 september 2012

Kategori: Vardag

Skrivtorka känner jag... Måndag är verkligen en "down" dag.. För mig iaf.. Eller så är det vädret.
Kollat runt efter en armyjacka till Filippa och det var inte det lättaste.. Har tagit fram två alternativ, får vi se vad hon tycker annars kan hon ju alltid leta själv ;-) kanske inte skulle tagit sån tid då hon förmodligen vet vad hon vill ha.. 
 
Idag är det box igen.. och föräldraföreningsmöte.. och vi ska till BVC också.. Nu blev jag jättetrött ju.. Hur ska vi hinna med allt detta.. Puh det är hårt att vara hemmafru.. 
 
Sitter samtidigt nu med menyn inför min räk- och vinkväll. Vet på ett ungefär hur jag vill ha det men hittar bara nya intressanta maträtter och dylikt så vet inte alls hur detta ska sluta.. Har kommit fram till ett halvtorrt friskt och fruktigt vin iaf :-) 
 
Nu går jag och kryper ner i sängen igen.. T vaknade vid kvart över sex och somnade om vid halv sju så hon vaknar väl snart ändå.. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: