VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

måndag 3 september 2012

Kategori: Vardag

Väntade på världens bästa raggningsreplik och vad fick jag... Bla bla bla från en grottmänniska med de största ögonbrynen jag sett... Vilken skit eller.. Nyhetsmorgon... 
Igår satt jag med lite bloggdesign, men fy vad det är inte min grej.. Blev helt snurrig.. Hade tänkt ljusa upp min blogg något men alldeles för mycket koder för mig... 
 
Idag verkar det bli ett riktigt fint väder så får väl passa på att vara ute.. Men först sitter jag nog i soffan en stund :-) 
Ska planera trädgården för nästa sommar:-) Det är kul!! Ska flytta fram lekstugan och utifrån den göra ett tulpanland hade jag tänkt. Sen ska vi som sagt göra om trädgårdslandet.. Mycket grävande blir det... 
 
Tjing på en stund!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: