VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

mobilbloggning sådär alltså..

Kategori: Vardag

blir så trött.. Internet har legat nere hela dan hos oss.. Jag bor med en datasupport men tyvärr har han inte hunnit fixa dr innan jobbet idag.. Så då blir det blogg från telefonen.. 
 
Varit och klippt mig hos bästa Sarah idag, bad henne klippa mig mindre lik mamma men det gick sådär.. Bara gilla läget förmodar jag.. Ja annars klippee Sarah kanonbra och jag får alltid fika : 
 
Syrran ringde och bjöd på lunch hos mamma. Mamma fatta inget och fick fixa mer mat.. Haha så typiskt Lina ; Mamma hade även bakat en sockerkaka och den var supergod!! 
 
Men har ju glömt de viktigaste ju!! Vi var ju och skrev papperna idag med. Så nu är allt klart : 
 
 
De e veekligen piss att blogga från mobilen.. 

Kommentarer

  • Sarah säger:

    Men du är fin när du är lik din mamma Malin;) det är som sagt din mamma så det är inte bara håret som gör det. Tycker iaf att du är snygg=)

    Svar: Tack Sarah!! Är rätt van då alla sagt det i alla tider ;-)
    LillaLilja

    2012-09-10 | 21:00:57
  • Gunilla säger:

    Men vad skönt då e barnet ditt å hans å erat å allt!! ;-)

    Svar: Ja och att vi var samboende när barnet blev till ;-)
    LillaLilja

    2012-09-10 | 21:56:59
  • Anonym säger:

    Härligt att bli bjuden på mat!

    2012-09-13 | 15:23:37
    Bloggadress: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här: