VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

onsdag 19 september 2012

Kategori: Vardag

Igår... Satt jag skönt i soffan och matade Thyra.. Vad ser eller känner rättare sagt jag då.. En brun ful äcklig snigel på min fina Love Forever tunika!! Paniken är ett faktum och sen är jag mig inte lik förrän typ nu.. Det var det vidrigaste!! Att komma här och kleta runt på mina kläder som om det var nåt j*la offentligt torg!! Usch vad äckligt säger jag bara.. 
 
Onsdag var det idag ja och vad jag än får för mig att göra idag så måste tvättstugan få sig ett besök. Jag fattar inte vad det är men det är ständigt tomt på kläder i garderoben(tomt på kläder som jag använder alltså)  och fullt i tvättkorgen(med kläder jag använder:-)).
 
Har börjat med veckohandling också eller planeringen iaf :-) Vi köper helst bara kött från slaktaren så då tänkte jag planera lite utefter vad som finns och erbjudande osv.. 
Tanken är också att få in recepten här sen men vi får väl se. Nu är det skola som gäller och det verkar som om alla är vakna så då kanske vi kan ta en morgonpromenad. :-) På bättre humör känner jag :-) 

Kommentarer

  • Gunilla säger:

    Den där slaktaren lär få sig finbesök imorgon då ;-D

    2012-09-20 | 13:27:32

Kommentera inlägget här: