VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

onsdag 26 september 2012

Kategori: Vardag

Here we goo!! Fikadags igen och jag bad om uppehåll och fick solsken!!! En är bra bortskämd alltså.. :-)
På lördag ska jag ha en liten räkfrossa tillsammans med goda vänner och har suttit och planerat lite meny och upplägg. Jag verkligen älskar att bjuda på mat och framförallt efterrätter :-) Gillar att ge bort presenter också!! Tycker om att ge till andra.. Misstolka inte nu utan jag älskar att få saker också!! ;-)
 
 
Ska försöka ringa lönekontoret idag, har fortfarande inte fått inkomstintyg som jag skule haft från 4 juni... Så tråkigt med oseriös chef tycker jag.. Funderar ofta på om jag ska bli min egen chef kanske... Har fått för mig att en måste vara 40+ för att starta eget inom vården... Privat hemvård/hemstöd/hemtjänst.. Ja en ska ju ha visioner säger de som vet. ;-)
 
App app rappa på nu Malin!! 
 
Vilken härlig höstdag!! Blir så glad när jag tänker på att hösten är här!!! 
 
 
 
  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: