VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Onsdag 5 september 2012

Kategori: Vardag

Ja då var jag trettiotvå år.. Gick ju riktigt bra ändå.. Inte som när jag vaknade upp dagen efter min 25 årsdag.. Inte en led var som den skulle och minnet var tomt.. Gick dubbelvikt säkert en vecka och funderade på om jag skulle hålla ihop ett par år till... Det gjorde jag ju!! Det var sju år sen... Mina vänner drog med mig på Lasse Stefanz... Förmodar att det bjöds på rätt mycket alkohol också men jag hade nog roligt :-) 
Ja igår hände det inte mycket utöver det vanliga, förutom att jag fyllde år då, vi var i stan och kollade kaffebryggare... Vi åkte hem utan... Jag köpte två bollar en ska ha i torktumlaren så torkar tvätten fortare, alltså miljövänligt.. Jag fastna för designen :-) Fick ju massa paket också. Filippas schampoo och grejer från Lyko, jag fick en inpackning från Joico :-) Sen fick jag lite gratisgodis från Gotterian och Thyra fick sin mössa och vantar från Elodie details.
 
Fick sån fin burk av Kicki i måndags efter stavningen, den fick pryda min "nya" hylla.. Burken innehöll lotter och vinsten blev 50kr.. Det är inte ofta jag vinner nåt men nu så och det kanske bidrar till ännu en vinst om jag tar nya lotter :-)
 
Fick göra ett litet avbrott för att gå ut på en promenad som jag tänkte skjuta på idag pga blåsten, det gick tyvärr inte T skulle bara sova i vagnen ute när jag gick.. Jo hon skrek de rätt i örat på mig. Hundarna överlyckliga så på med mössa och ut... Det var inte alls så kallt som jag trodde.. Folk stanna upp och titta på mig som om jag inte vore klok.. Fick gå i skogen, mycket barnvagnsvänligt var de... Nu är jag hemma igen och Thyra sover i vagnen och jag ska än en gång ta tag i tvättstugan.. Får se om de där bollarna gör nån nytta.. 
 
 
 

Kommentarer

  • Gunilla säger:

    Heja T ;)
    Berätta hur det gick med bollarna, jag gillar miljövänligt!

    Svar: Ja kläder blev visst mjukare oxå .-) annars ställer jag min torktumlare och då går den tills tiden är slut.. hur torr tvätten än e.. Inte så miljövänligt...
    LillaLilja

    2012-09-05 | 14:03:35

Kommentera inlägget här: