VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Shopping

Kategori: Vardag

Har precis varit inne och beställt lite godis på gotterian. Livsfarligt men så roligt :-)
Tryck på bilden så kommer du dit :-)
 

Hittade också att nu för tiden kan du beställa snus i alla dess varianter smidigt på nätet.
Bilden länkar dig direkt dit :-)
 


Jag letar efter en snygg vardagsjacka att ha nu i höst och hittade en riktigt snygg på modetime.. Men jag är osäker på om jag verkligen passar i den längden på jacka då jag är så kort och knubbig.. Som tur är så har de fri frakt så tänkte beställa den och prova i lugn och ro hemma :-)
 
 


Ta en titt du med: 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Gunilla säger:

    Men åh vad du nätshoppar!!!
    Letar oxå efter en snygg jacka!!! Tror du blir kanonsnygg i den!! Hojta till när den kommit så jag får se dig manikänga!!

    Svar: Japp :-) Hojjar till då du
    LillaLilja

    2012-09-05 | 14:01:06

Kommentera inlägget här: