VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Ska de va så här?

Kategori: Vardag

Då har vi avklarat denna dag och det gick ju ganska smärtfritt faktiskt trots att jag missat både hemkompaniet och skriva handlingslista.. Varit med syrran några timmar och poff så glömde jag allt jag skulle göra;-) Nej det var trevligt trots att hon dricker upp vårat kaffe.. Hon kan konsten att dricka kaffe den, har hon förmodligen ärvt från far sin.. För den han kan slurpa kaffe den mä:-) 
 
Rymde hemifrån en stund förut... Alldeles för många teens i huset, trodde ja skull dö... Så iväg en sväng jag och T, tänkte gå en sväng i Tibro men glömde vagnen så fick handla lite istället. För vi har ett konstigt fenomen här med mjölken... Den tar typ slut med en gång... Ja, sen hem till rörkrökar´n Tage en sväng, trodde jag skulle få uppleva premiäreldningen men det fick ja inte... Tänkte att mamma e inte hemma och P jobbar så då kan ja skryta med att jag var där liksom.. Hee så blev det inte.. Men imorgon blir det nog av om de har tur.. Jag blev lite nervös där ett tag men det ska nog ordna sig.. :-) 
 
Hemma igen så töms huset på teens och kvar blir mina egna monster... Lite bitchblickar kastas fram och tillbaka men mer blev det inte.... Jag hade ju handlat hem mer mjölk och philadelphiaost med mjölkchoklad.. Ätit kvällsmat och pratat om dagen och tittat tv tillsammans utan bråk och nu sitter jag här i soffan med datorn i knät och Filippa och Thyra kollar på tv. Cassandra sover redan, då handbollen körde igång idag så var hon rätt trött. Så härligt att hon tyckte det var kul!! I love it!! Sport är bra!! 
 
Kollade på en för j*la rolig serie, new girl eller vad den nu hette.. Mycket underhållande måste jag säga :-) ja det är väl dags att göra sig redo för BN(breaking news) så ses imorgon.
 
 
Natti natti!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: