VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Skärbrädor

Kategori: Vardag

Letade runt efter tillbehör för mina cake pops och då hittade jag detta fina ställ från Cervera. Vill ha!! Men då kom vi till priset... 699:-


 Letade lite och hittade ett annat på Chilli mycket billigare men inte lika snyggt.
 


Men då är frågan... det snygga som en vill ha eller det billiga... Får bli att kolla på båda och avgöra det då.. Det gör jag sen när jag ändå ska in till Skövde för att leta klubbpinnar till cake popsen.. Shit vad mycket olika varianter det finns.. Tydligen framtidens cupcake:-)
 
Kommer lägga in alla recept sen när jag tagit kort på allt upplagt och färdigt.. 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Den var ju snygg!!!

    Svar: Ja men visst e den!! ;-) bara komma på en bra plan varför jag inte kan vara utan..
    LillaLilja

    2012-09-13 | 15:18:04
    Bloggadress: http://hasselqvist.blogg.se/
  • Gunilla säger:

    Ta den dyra, din gubbe kan köpa till dig!! Den var snyggast! *s* Den är du fan värd som står i!! Ska visa min kille sen ;-)

    Svar: Ska lägga fram de bra så jag får som ja vill ;-) kan ta lite tid men..
    LillaLilja

    2012-09-13 | 15:33:47
  • Gunilla säger:

    Känner igen det där, men det fixar du *s*

    2012-09-13 | 23:01:18

Kommentera inlägget här: