VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

söndag 23 september 2012

Kategori: Vardag

Sitter nu och målar naglarna till Beck. Kan inte Gunvald klippa sig och raka sig lite lr.. Ja annars har söndagen varit lugn. Började med en rankåspromenad och fika. Sen hem och bara varit typ. Ha!! Hade visst inte gjort ett skvatt kom jag på nu.. :-)
 
Imorgon är det dags för box igen.. Puh vad jobbigt men jag har klarat det två gånger så måste överleva även imorgon.. 
 
Börjar bli lite halvseg, har några ikeapåsar med tvätt att lägga in.. Det är så tråkigt och jag skulle verkligen behöva rensa och städa min garderob.. Åh äckelsnigeln som jag hade på mig häromdagen har lämnat spår som inte går bort på min fina tunika!! Jag blev så ledsen när jag såg det.. Men kom på att jag är småbarnsmamma så kan ju skylla på spy lr nåt sådant.. Tråkigt att en äckelsnigel ska förstöra mina kläder!! urk!! 
 
Nu får jag kolla lite Instagram innan jag kryper ned i sängen tror jag.. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: