VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

söndag 30 september 2012

Kategori: Vardag

Det blev verkligen lyckat till slut igår med min räkfrossa!
Tack vare min familj som alltid ställer upp så troget.. Kommit på att F har nog lite rätt där med att göra ett skriftligt schema och inte bara ha ett i huvudet. De andra kan liksom inte läsa det och jag tycker jag får tjata 100 gånger om saker.. Japp det får bli så.. :-) 
Annars åt vi gott i flera timmar och skrattade hejdlöst. :-)
Kommer lägga ut lite recept och meny sen. 
 
Funderar på om det är idag som jag ska höststäda i trädgården.. Plocka in äpplen och frysa in och lite äpplamos har ingen dött utav.. Är det den dagen idag tro.. 
Jag måste "känna" för saker om jag ska kunna göra dem bra.. Nu vet jag ju iofs inte hur en kan plocka äpplen dåligt men ja ni vet... 
Annars så gör jag typ inget idag.. Det brukar funka, har gjort de dåligt nån gång så där också men aa vi får se.. 
 
Får bli frukost nu, liten räkmacka ska nog slinka ned :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: