VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Söndag 9 september 2012

Kategori: Vardag

Höstfest? Men näää vad tråkigt Tibro kommun.. ni kunde väl ringt mig, ni vet ju att jag alltid ställer upp.. Fy vad tråkigt det var och det kunde blivit SÅ bra!! Ja det var illa.. Skärpning!! Nästa år hoppas vi på en riktig höstfest:-)
 
Håller på att kolla in vad jag ska ha för kläder till hösten, lite tantmode tycker jag... Gillar inte tantkläder, bara när jag var liten och gick i kyrkans barntimmar. Då klädde vi ut oss i tantkläder, det var roligt.. 
 
Ja det fick bli en stickad klänning, vit skjorta, slipover, chinos och stickad tröja. 
 
Igår lagade vi middag till Tage, mamma och Marquz då provade jag att göra en banansufflé :-) det gick fint så here i come Gordon Ramsay!! 
 
De sjönk dock ner nästan med en gång så servering med en gång är det som gäller på dessa: 
 


Hade ju gjort fruktsallad också ifall det skulle gå åt skogen så det blev en ordentlig efterrätt, det gillar jag:-)


Trodde jag var klar med vad jag skulle bjuda på kalaset nästa helg, men fruktsallad är ju riktigt gott faktiskt. Kanske blir det ändå... 
 
Ja sen spikade jag datum för Hörneboruset igår:-) 23 maj 2013 18.00!! Startavgiften på 50kr går oavkortat till barncancerfonden. Mer information kommer ska ni se men boka datumet redan nu :-) 
 
Ja nu ska vi äta frukost och sedan kanske till Rankås, peter ska visst jobba lite så här en söndag så kanske åker med in till Skövde och kollar lite. Vi får se annars kommer jag kanske förbi på en kaffe ;-) 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Gunilla säger:

    Nästa år e jag med på höstfesten då blir det annorlunda!!
    Dessutom ska jag baka en killerpaj, eller vi kan ju gra en stor en tillsammans...både miljövänlig och glutenfri å allt sån där skit!!
    23 maj är bokat! Jag är ett big fan av välgörenhet å särskilt barncancerfonden plus att jag gillar att springa ju!
    Höstmode ja...vad är det liksom!!

    2012-09-09 | 10:10:33

Kommentera inlägget här: