VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Söndagen den 2 september 2012

Kategori: Vardag

Söndag är verkligen en dag en inte kommer för sig att göra nåt särskilt. Har precis skickat iväg C på bio och som vanligt blir vi osams för klockan går fortare än vad vi gör.. Äta, tvätta håret, föna, platta, macara, nagellack ja vi är väl rätt lika hon och ja och blir aggresiva när vi blir stressade.. 
 
Gått rankås, som vanligt. Kunde inget på tipspromenaden, som vanligt. Fikade, som vanligt. Härligt med, som vanligt... Nej börjar bli lite för mycket av som vanligt och det är jag allergisk emot så måste bryta lite så det inte går utför.. Jag kan bli rätt dramatisk och tänker inte innan jag handlar.. Kan bli riktigt farligt.. Därför är det bra att vara medveten när allergin är på gång att bryta ut. Ammande småbarns-/tonårs-/tweeniemamma på det gör inte saken bättre.. Hösthumör, låt mig va!! Jag har faktiskt inte tid just nu.. 
 
Åkte förbi Lena och Kjell, har en kärra på vift så har du lånat den så hör av dig för jag har glömt.. :-) Fikade lite till sen hem och gick igenom mailen... Fy f*n måste jag säga.. Kanske ska göra det lite oftare... Hittade en faktura bl.a. förfallodatumet var ej utgånget än som tur va men ändå.. Inte roligt när en räkning blir dyrare bara för att en missat den.. Farligt även det, faktura på mailen, men nu bestämde jag mig för att skriva ut såna så fort de kommer.
 
Imorgon blir det iaf lite stavning med Kicki!! Skönt att komma igång, har ju bara hurtiga personer runt mig som glatt informerar om all j*la löpning hit och dit. Så nu får jag försöka hänga med lite.. Funderar ju på om jag skulle hänga på låset när det nya gymmet öppnar :-) Vilka hänger på?? 
 
 
  
 
 

Kommentarer

  • Gunilla säger:

    Mohahahaha!!! Äh det är ju för vi är så fina inspirationskällor!! Right!!! Å det är faktiskt skillnad på att ha en nyföddd å vuxna ungar typ...jag har liksom INGET att skylla på!!

    Svar: Tack Gunilla!! :-)
    LillaLilja

    2012-09-04 | 10:42:09

Kommentera inlägget här: