VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Teletubbies

Kategori: Vardag

F påstod att de knarka för mycket så programmet lades ned.. Jag googla och hittade att de b.l.a. anklagades för att sprida homosexualitetspropaganda... Hur? Jo Tinky winky eller vad en lila snubben heter bär en feminin handväska , är lila(bög färg tydligen) och triangeln på huvudet är symbolen för pridefestivalen... Mmm.. jag har alltid tyckt att de e ett j*la skit program och ja, en måste knarka mycket för att kunna göra dessa program. Men skadligt för barn i fråga om sexualitet?? Nja, lite lågt va? Vi har kommit lite längre än så va.. eller? Nu är det ju inte i Sverige men ändå.. 
 
Så nu har jag ändrat mig och tycker Teletubbies är rätt sköna faktiskt :-) Eh-oh!! 
 


Kommentarer

  • Gunilla säger:

    Teletubbies e fantastiska!! Just bara för att de förstör barns sexualitet!!! Yeah!! Vi har ju överlevt,...

    2012-09-04 | 11:29:54
  • Mormor säger:

    GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!

    Svar: Tackar!! Känns inget att jag blivit ett år äldre.. Konstigt.. ;-)
    LillaLilja

    2012-09-04 | 17:30:20

Kommentera inlägget här: