VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

tisdag 11 september 2012

Kategori: Vardag

Elva år sen 11 september attackerna... Att tiden går fort, känns som det var igår.. Det har hänt en del sen dess... Jösses.. från enbarnsmamma till att vara mamma till tre tjejer.. Det var nog inte vad jag trodde då när jag satt med Filippa, 2 år fyllda:-) Ja lätt att bli nostalgisk bara så där :-) 
 
Skulle väcka Peter så vi kunde äta frukost men han stack iväg och bogserade iväg vår stationsvagn till verkstaden.. Jag körde ju av en rem igår... Så typiskt, nu var det ju bara till laddningen alltså generatorremmen men ändå.. Så ikväll sitter jag utan bil.. Tråkigt.. Fast jag inte ska nånstans så känns det blä.. 
 
Bakat en Silviakaka precis, blev precis som jag hade tänkt mig så nu har jag bara några sorter kvar att baka sen är det klart till kalaset på lördag. Dessertbuffé är tanken vi får väl se vad det slutar som. :-) 
 
Fint väder idag så tar av mig långbyxorna och på med shortsen som jag redan lagt undan... Ja en kan aldrig veta med vädret.. En sak konstaterade jag iaf förut och det är att vi har alldeles för mycket halsdukar och mössor!! En del har vi inte ens använt ju... Sämre vad det med vantar... Det går ju inte tvätta fingervantarna från HM de krymper och blir bebisvantar.. klarar alltså inte 60 grader.. men å andra sidan så är de så billiga så det är väl bara att köpa nya när de blir äckliga.. 
 
Nu tänker jag inta frukosten själv på altanen!! 
 

Kommentarer

  • Gunilla säger:

    Frukost på altan e underbart!! Kommer å håller dig sällskap nån dag!!

    Svar: Det tycker jag absolut att du ska!!
    LillaLilja

    2012-09-12 | 15:23:29

Kommentera inlägget här: