VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Tisdag 25 september 2012

Kategori: Vardag

Jag tycker att tiden går alldeles för fort när vi ses men nu vet jag varför... Vi ses för sällan!! Än går det inte slå en fika öga mot öga med sociala medier..  
 
 
Fick min efterlängtade tunika i brevlådan idag:-) Efter några timmar "planka" så kommer den sitta som ett smäck hoppas vi. Den kommer från Nordljus btw, de har sjukt mycket snyggt men priserna är lite väl för min smak men när det väl är rea så e de rea!! Det gillas av en som inte tjänar för mycket pengar. 
 
 
Idag är det höst, vi ställde in husvagnen för vinterförvaring... :-( ja då e de verkligen höst lr... En har liksom gett upp på nåt vis.. Vad tragiskt... Kan inte jag bara bli en höst älskare.... ja det ska jag bli.. 
 
Från och med nu älskar jag hösten!!! Det är så fint med alla färger ute på träden och få tända ljus(det gillar jag ju faktiskt). 
Thyra har kommit på att snuttefilt är hennes grej:-) Så sött så nu kör vi flera olika så hon inte vänjer sig vid en och samma. (Vi tror verkligen att vi kan styra henne) Ja vi lever på hoppet iaf .-)
 
 
Nu ska jag skriva en matsedel på datorn, snyggt ska det va, sen hoppa i sängen och läsa en gammal Blossomtidning. Hon är en inspirationskälla som heter duga den.. Fast de e mina fina vänner också på alla sina olika sätt ;-) Syrran med så klart!! Denna skicka hon till mig idag :-)
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Vilken fin tunika ! Snuttetrasa är gosigt . Ja ja ni kan ju försöka styra lilla Thyra ni..hihi. Det värmer i en gammal mors hjärta att ni systrar håller ihop. Fint skrivet. MINA FINA TÖSER !

    Svar: E du gammal??? ;-) haha..
    LillaLilja

    2012-09-26 | 07:04:26

Kommentera inlägget här: