VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Tjejkväll

Kategori: Vardag

Hörde på radion en gång en kvinna som fördömde andra kvinnor som kallade middagar med vänninor för tjejmiddagar.. Snacka om bitter kan jag tycka.. 
 
Så mycket skratt var precis vad mina magmuskler klarade av. Nu kommer jag ju gå och ha ont i flera dar!! Ja nån skulle säga "de va de värt" :-)
 
Härligt sätt att tillbringa en fredag på iaf. Trots chocken när jag inte vet vart F är och ringer minst 20 gånger och inget svar... Letar överallt förutom u hennes säng.. Där ligger min prinsessa och sover medans hennes mamma nästan brutit ihop. Tittar upp på mig och säger "det va ju dumt att ja hade ljudlös på" 
Jag säger IPHONE!! 
 
Nu är det nog trots allt dags att avsluta denna dag med ett litet 
"man kan inte vara nere med en ballong!"
 

Kommentarer

  • Gunilla säger:

    Därför jag har så ont i magen idag...träningsvärk...tror jag kissade på mig minst 5 ggr *s*

    Svar: ja minst!! tiden går så fort bara:-)
    LillaLilja

    2012-09-15 | 13:32:21
  • Anonym säger:

    Haha!!:)

    2012-09-15 | 21:55:50
    Bloggadress: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här: