VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Tvättmaskinen

Kategori: Vardag

Först helt förstörd över att tvättmaskinen gått sönder.. Därför en ska ha två.. Iofs att tvätta hos mamma eller svärmor gör att en får tillbaka tvätten så där härligt omhändertagen ni vet som bara mammor kan :-)
Nu behövdes ju inte de för Peter lyckades fixa till maskinen!! Ja har en så händig karl!!

Ja så nu när den fungerar så får vi tvätta ikapp lite.. Ni förstår att med en tonåring en tweenie och en bebis så måste tvättmaskinen bara fungera då den går dagligen. Tvättstugan e mitt hem och ligger i källaren Gunilla :-) Fast jag kan tycka att det är rätt skönt att stå bland all tvätt och bara filosofiera.. Mycket av min planering görs medan jag viker tvätt.. 
 
Nu är det dags att besöka tvättstugan annars har F inga byxor att ta på sig imorgonn och vem vill gå med rumpan bar?! ;-) 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Shit jag har fyra tjejer mellan 12-0 å tvättar en ggn i veckan!! Å de slipper både gå m rumpan bar å va skitiga. Hatar å tvätta så glad för min lyx.

    Svar: Ja se vad olika de e:-)
    LillaLilja

    2012-09-13 | 17:54:24
  • gunilla säger:

    Öhh...strange!
    Vet du Malin jag har oxå tvättstugan i källaren...!! Inte så lyxigt dock..ska nog lägga lite kärlek på den11

    Svar: Ja det ska jag nog med göra nu när du sa de.. :-)
    LillaLilja

    2012-09-13 | 22:59:47

Kommentera inlägget här: