VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Vinterjackor? Nej stanna hösten!!

Kategori: Vardag

Men usch!! Jag och C kollade precis på vinterjackor... Jag hoppas det är långt kvar tills jag ska trycka på mig och T stora jackor och grejer som ändå inte värmer när du fryser långt in på benmärgen.. Tunga skor och pulsa runt... Termobyxor är bland det jobbigaste som finns.. Nu kanske jag inte behöver tänka så denna vinter men nästa.. Blä!!
 
Första gången tror jag som jag tycker att hösten är rätt mysig och trevlig faktiskt. Har alltid annars blivit lite höstdeprimerad, negativ och tyckt allt är skit. Känns inte så nu :-) 
 
Lovade C att åka till Rankås så det är väl bara att göra sig iordning och åka dit :-) Funderar på om jag ska åka till Skövde sen och köpa de där skärbrädorna som för övrigt var på rea :-), 499:- Fick ju presentpengar igår utav mormor så då blir det ju en present från henne och ingen dålig sådan heller :-) Får inte va dum när en e så smart som jag e!!
Enda som jag tvekar lite på är storleken på skärbrädorna, lite små tyckte jag.. Men å andra sidan den tar inte så stor plats då.. 
 
 

Kommentarer

  • Gunilla från mobilen säger:

    Jag älskar min vinterjacka å stövlar!! Ulltighhts vännen...inga termobyxor här inte!!!

    Svar: Jaha e de såna ja ska ha :-)
    LillaLilja

    2012-09-16 | 10:44:47

Kommentera inlägget här: