VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Tisdag jag vet!

Kategori: Vardag

Tisdag och precis hunnit duscha efter ett hårt cirkelpass med Cicci! Galet roligt att träna när hon har passen alltså. Igår fick jag med mig Kicki på box på Gym22 också. Roligt!! :-)
 
Idag skiner solen så det får bli trädgårdsarbete på schemat idag. Vaknade runt 05.00 idag och kom på en sån bra och mysig idé för min hemmagjorda soffa.
 
Kommer bli super med trädäck och paviljong!!
 
Här är en liten bild på mitt senaste DIY projekt eller Peters rättare sagt :-) Jag stod för idén.. :-)
Här innan lasyren kom på. Valde en gråsvart lasyr. Bild kommer ;-)
 
Sen ska vi bestämma vilken färg vi ska ha på altandäcket och staketet. Med Demidekks terasslasyr behövs det bara en strykning vart tredje år. Tyckte jag lät mycket bättre än olja varje år... Det svåra är vilken kulör vi ska ha.. Jag var sugen på röd/orange ton men inte Peter så blir mot det gråa tror jag.. Får bli en tripp ner till den lokala färghandeln för rådgivning tror jag allt. Tibro Färgekonomi
 
Lånad från Google
 
Väntar verkligen på mina nya träningsskor som jag har suktat efter i exakt snart ett år faktiskt. Jag hade skrivit om dem här på bloggen såg jag till och med:-) 
F skulle ha ett par vita converse och där var de bara.. Nedsatta dessutom!! Från 1295:- till 499:- Så nu är de beställda och på väg till moi!! Kolla in sjukt bra priser på Sportamore 
 
 
 
 
Annan rolig MIDSEASON SALE har Modesto nu, passa på och shoppa lite nytt :-)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: