VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Fullt upp tror ja

Kategori: Vardag

Ja först och främst så har jag bloggat från appen och ja här finns det inga inlägg ser jag. Kul.. Ja nu tänker jag ta bort skiten iaf! Blir smått irriterad när inläggen bara försvinner via den. 
 
Över en vecka sen då som jag skrev något, vad har jag gjort under den tiden tro.. 
Jo, det blev det lilla bordet från IKEA, provsatt stolarna som jag så gärna ville ha. Ångrade mig. Ej så sköna som jag hade hoppats på för tusenlappen styck. Åkte till IKEA med Thyra. Hmm.. Ja det var LITE svettigt men det gick.. Gör kanske inte om det och rekommenderar det inte om ni ska handla mycket stora saker.. JA tur jag varit på gym.. :-) 
 
Införskaffade födelsedagspresenter till Cassandra som fyllde 10år i måndags. Stora tjejen firade sin dag i Sälen! Härligt med fint väder och skidor. :-)
 
 
Vi är på sluttampen med hennes rum som har fått en makeover. Målat och grejat har vi gjort så nu finslipar vi  på det. Hoppas det verkligen kommer bli en överraskning för henne. :-) Lägger inga bilder och som sagt det är en hemlighet så visa henne inte blogginlägget ;-)  
 
Idag ska jag inhandla tapeter:-) Ska tapetsera bakom tvn. Hittat den tapet jag vill ha just nu. Även resten av väggarna där ska bli vita tror jag. Mycket vitt nu:-) Har en stor hink som måste ta slut tycker vi:-) 
 
Peter har målat om en massa fönsterfoder och element. Det gör verkligen sån skillnad när det kommer på ny färg alltså. Kvar är nu köket som ska få vitt tak och vita väggar. Sedan har jag en tanke på övre hallen... Mmm.. vi får se:-)
 
Jobbar helg denna vecka så ledig idag och imorgon. Idag blir det iaf ett pass bodycombat! Körde i fredags och det var helt sjukt jobbigt!! Va verkligen helt slut.. Men två dagar så var jag där och bokade upp nästa pass. Konstigt.. 
 
Bodycombat är en högintensiv non-contact träning med inslag av karate, taekwondo, kung fu, kickboxning, capoeira, tai chi och muay thai. Det går fort med många olika kombinationer av slag och sparkar. Sjukt jobbigt så tårarna nästan kommer men så jäkla kul!! Inget för dig som bara vill "lulla" runt, här har du inte en chans att göra det. Instruktörerna är galet taggade och kör med mottot: ”What does´nt kill you makes you stronger”
Stämmer dock:-) 
 
 
Nu ska jag kicka igång denna dag med sänghäng med Thyra!! 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Åh så spännande för Cassandra!!! Vi ska ju göra klart Vildas rum nån gång men hon e ju aldrig borta längre än 4 timmar typ å jag e ju inte så snabb ;-)
    Vill han göra slut på hinken å ni inga ytor kvar finns det några ställer å¨furubäck som behöver täckas över...!!

    Svar: Haha!! Han va tyvärr inte så sugen på att måla mer.. Vet inte varför ;-)
    LillaLilja

    2013-02-28 | 10:37:10

Kommentera inlägget här: