VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Hinner inte med riktigt

Kategori: Vardag

Nej nu rullar livet verkligen på för fullt! Så härligt att börja jobba trots lite delade känslor Ang.klimatet men det kommer bli bra. Goa Rosanna jobbar jag ju med nu för tiden och det väger ju upp en del:-)

Kommit hem från gymet precis och idag fick jag med mig proteinpulver hem. Ska dricka det direkt efter träningen tydligen. Kommer nog bli kanonbra!! Hoppas det inte är äckligt för det är ju svårt att dricka som det är utan att spy efter ett pass..

Imorgon blir det lite tjejkväll med gött sällskap och vin:) ja imorgon är det dags... Var ju typ september 2011 sist.. Omg.. Stackars de andra.. Haha!! Nu e de kvällsmat och sen dusch om jag orkar lyfta benen över badkarskanten.. Cicci din... Mmm... Ajaj!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du var ju lugn å städad kvinna!! Peter fattade inte alls varför du skulle spela cool inför mig...men jag fattar precis *s*
    Å din förkärlek till unga killar fick jag ju bara bevis på!! Kändes tryggt att se att man inte är ensam!!
    Å just det..badkarskanten...fick liksom synen av att du redan låg där men inte kom upp!
    Vilken tur du kom i!

    2013-02-10 | 10:59:11
  • Anonym säger:

    Är din kille pappaledig nu då?

    Svar: Ja han är hemma till semestern, så han börjar jobba vecka 33 eller 34 tror jag det var;-) Härligt för Thyra att kunna umgås så mycket med sin pappa, plus att jag har ett mycket bra schema där jag är ledig mycket :-) Ska ha det bra ibland med du vet;-)
    LillaLilja

    2013-02-13 | 22:11:24
    Bloggadress: http://hasselqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här: